dinsdag 4 november 2014

Charlotte Vandermeersch: "De hele meisjesschool had al borstjes, bij mij kwam er geen beweging in"

 
Charlotte Vandermeersch: "De hele meisjesschool had al borstjes, bij mij kwam er geen beweging in"

Humo sprak deze week met acteur Bruno Vanden Broecke ('Het Eiland', 'Wat Als?'...) en actrice Charlotte Vandermeersch ('Deadline 14/10', 'Salamander'...).

"Ik ben altijd een trage geweest", bekent Charlotte Vandermeersch in het blad. "De hele meisjesschool had al borstjes, terwijl er bij mij maar geen beweging in de zaak kwam. En toen een vriendin me er in het derde middelbaar op attent maakte dat er toch iets begon op te bollen onder mijn shirt, heb ik dat euforisch gevierd: 'Yes, tetten!' En achteraf heb ik mijn klasgenoten nog feestelijk voorbijgestoken."
Ruzie en conflicten

Vanden Broecke zegt in het interview dat hij niet van conflicten houdt. "En als er toch een conflict is, wil ik dat het zo snel mogelijk weg is. Gelukkig heeft mijn vrouw me geleerd ruzie te maken. Zij kan dat heel goed, heel mooi ook. 't Is zo'n sierlijke golf van boosheid die komt aanrollen en daarna weer verdwijnt - zonder dat er er later nog iets van meedraagt. Terwijl ik altijd bezorgd ben over hoe mensen over me zullen denken als ze me in lichterlaaie hebben gezien."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten